onsdag 10. august 2011

Pizzakos i "nye" hagemøbler,og på ny platting:)

Jeg har gjordt et nytt funn på Finn.no.Denne gangen hagemøbler i rotting.Min mann var en tur i Porsgrunn og hentet settet:)
Etterhvert som min mann blir ferdig med plattingen,må jeg jo ha noen møbler å sette der.
Vi innviet settet med hjemmelaget pizza og deilig rødvin til:)




Da jeg vokste opp, spiste vi mammas hjemmelagde pizza hver lørdag.Saftig,god, og med tykk bunn.Bare mamma kan lage akkurat slik pizza:)Dette servicet fra Egersund var kun i bruk til denne anledningen.Og nå har jeg "arvet"dette.Fantastisk arv!!!

3 kommentarer:

  1. Du er en kløpper på Finn ;-)
    Lekkert, lekkert!
    Tusen takk for graulasjon :-)
    Ja, tiden flyr, -du og du
    Syns ikke det er lenge sidne vi gav vårt JA i Drammen....
    Den fine sevietten/brikken med monogram og skrift, har jeg bestilt hos Trude.
    http://trudeeriksmoen.blogspot.com/
    Hun bor i Trondheim, men sender over hele landet.
    Jeg har også en brikke med monogrammet vårt og "Brød"
    Så lekkert.
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg er imponert vennen... Dette har du anlegg for. En fin karrieremulighet i fremtiden når energinivået heves. Du kunne begynt hos meg... ser ikke ut... Gleder meg til julebord!!!! KLEMMMMM

    SvarSlett