lørdag 15. september 2012

Da har vi fått nøkkel til vårt "nye" hus:D

JIPPIII!!!!Da kunne jeg endelig gå inn og inspisere vårt nye hjem.Var nemlig ikke lett å forestille seg hvordan huset så ut uten alle møblene som var der.

Ble litt 'overrasket' over hvor stort det var,og hvor mye vi må pusse opp😳,men oppussing har vi jo blitt gode på,min mann,svigermor og meg😜.

Men dette blir gøy!!!Jeg holder på med oppussingsideer i hodet allerede.Ikke fullt så slitsomt som VIRKELIG å pusse opp,men vi får ta det i litt rolig tempo,med tanke på lavt energinivå.

Legger ved noen bilder av huset innvendig nå.Så kommer oppussingsbilder fortløpende.
Hvis helsen holder😉!

Riktig så god helg til deg og dine❤

1 kommentar:

  1. Grattis!
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett