onsdag 6. juli 2011

Hagekos med "nye"hagemøbler:)

Vårt lille hus i Vindal,har en koselig hageflekk som vi trengte noen møbler til.I fjor kjøpte jeg en hammock på Plantasjen.Det hadde jeg ønsket meg i maaaaange år.Et fantastisk kjøp!Jeg lå mye i den,med stor, voksende mage,og et herlig interiørblad,sommeren 2010.Livet som gravid var jammen ikke verst da:)
I går dro min mann til Holmestrand og hentet noen hvitmalte hagemøbler, hos en koselig nordlandsdame som skulle flytte.
Idag ble de montert sammen og innviet.Etterhvert skal jeg kose meg med å gjøre hageplassen om til en trivelig plass,med interiørstæsj som lykter og deilige puter.
Men her er en smakbit,enn så lenge:



 Noen grener fra hagens epletre henger over sjalusiveggene


 Min deilige hammock <3

 Vårt lille hus i funkis stil.Et meget fruktbart plommetre til høyre
 Liten gutt i hammocken, sammen med pappa'n sin
 Deilig lunch, med dessert etterpå.NAM!
 Mer NAM!

Sommer er HERLIG,også for liten kropp <3 <3 <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar