tirsdag 28. juni 2011

Spisestuen før- og nå:D

Rett før jeg fødte min sønn,Marius,byttet vi ut spisestuemøblene.Den vi hadde var mørk og stor.Stuen har grei størrelse,men det ble for ruvende,og for mange møbler der.(Ble akutt behov for forandring, da vi skulle ha plass til vugge,og senere lekegrind)
Den "nye"spisestuen fant jeg på Finn.no(selvsagt;)Det var faktisk en venninne og hennes mann som solgte spisestuen,og jeg var rask til å be om å få kjøpe den.Den er lys,nett og dekker de samme behov den gamle gjorde.PERFEKT,med andre ord:)

FØR:



Den gamle spisestuen var ganske fin.Meget pent brutk også.Den solgte vi på Finn.no,og den ble hentet med en gang.Kan bare ELSKE det nettstedet <3

NÅ:

 Spisestuen er hvitmalt,med pent trekk på stolputene.Den ble kjøpt slik:)

 Speil,lampe ol.er ikke byttet ut enda.
 Elsker løveføtter:)
De 2 godstolene i kurv, er kjøpt på Stabbursbua i Larvik.Et fantastisk kjøp!Disse er av merket Artwood,og de får man kjøpt hos Home&Cottage også:)

2 kommentarer:

  1. Du er så flink Aina! Jeg har ikke interiør sans overhodet!!

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk,Silje:)
    Vet du at interiør sans kan oppøves?;)
    Noen råd:Kikk rundt deg!(i interiørblader-hos venner osv)Gjør deg opp en mening om hva du liker(og ikke liker).Begynn sakte men sikkert å tilpasse dette til ditt hjem.Det koster å bytte stil,eller shoppe interiør.Derfor er det lurt med en langsiktig plan om hvordan man vil ha det.Og glede deg over alle delmålene du når;)Noen ganger kan litt maling gjøre underverker.Kan være billigere enn å bytte alt ut:)Lykke til,Silje!Interiør er moro;)

    SvarSlett