søndag 17. juli 2011

Baderomsvinduet med mer...:D

Badet vårt, er det rommet jeg liker best i huset.Det er lyst,trivelig og sjarmerende.Rommets vegger er fylt med malt panel og våtromsvegg(mørk grå marmor-lignende i dusj hjørnet)Gulvet er likt våtromsveggen.(Bilder av dette kommer ved en senere anledning)Jeg bare elsker vinduet,som har gode karmer til herlig pynt.
Nå har vi akkurat "kastet"ut minstearvingens stellebord(som sto inntil vinduet),og 'vips',trengtes det noen småforandringer:)

Enjoy!




 Min svigermor har sydd de søte gardinene.Før hadde vi sølvfargede persienner,noe som var meget fint,men utrolig vanskelig å holde ren og pen.Til slutt ville jeg bare ha de vekk!Ikeaskapet har jeg hatt et innlegg om tidligere:)
 En tur på Kremmerhuset resulterte i duftlys og pyntesåpe, i samme farge som tapetet i Ikeaskapet.
 Har stor sans for fransk skrift:)
 Pokal lignende potter/vaser er også en favoritt,sammen med denne planten.Her står den på vasken:)
Et baderomsskilt jeg skal selge(50kr)Ta kontakt ved interesse:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar