torsdag 28. juli 2011

"Gammel"lampe,blir som ny:)

Når man endrer stil i hjemmet,har man sjelden råd til å skifte ut alt med en gang.Dessuten har vi vel alle noen interiørting som man liker,og ikke ønsker å kvitte seg med.Jeg har mange slike ting,men vil vise til en lampe jeg har forandret, med enkle grep.
I disse dager holder min mann på med å legge platting bak huset,(har blogget litt om det tidligere)og i går trengte han flere skruer.Da ba jeg ham om å kjøpe med en slik hobbyspray de har på Biltema,til meg(de selges i et annet merke på malerforretninger også)Fargen HVIT,selvfølgelig:)
Lampen jeg ville forandre var mørk brun og egentlig ganske fin,men 'forandring fryder',som det så fint heter:)


 Skjermen er i kurv-materiale,så den måtte sprayes på begge sider,og flere ganger.


 Spraying lønner seg å gjøre utendørs.Husk å dekke til underlaget!

Her har jeg bakt skolebrød til mannen min, som jobber så iherdig ute med plattingen.De hevet så mye at bollene så ut som en hel kake da jeg tok de ut.Med litt melisglasur og kokos,ser de nok bedre ut:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar