onsdag 9. november 2011

Mens vi venter på tilbud...:)

Min mann har lagt ut en forespørsel på Finn.no, for en jobb vi skal få gjordt her hjemme.Utskiftning av 8 vinduer.JAA..,det er mange vinduer,så det kommer til å koste.I går var en mann innom og tittet,så nå venter vi på svar.En annen har gitt tilbud over mail,uten å ha kikket.Så dette er litt spennende.Første gang vi tar i bruk Finn.no til slikt.Deler gjerne erfaringer senere:)

I mellomtiden pusler jeg fortsatt med å smykket huset innvendig.Nå har jeg til-og-med fått fylt opp en kopp-hylle på kjøkkenet.Disse koppene koster fra 139,-på Home&Cottage,men 159,-mange andre steder.Jeg har kjøpt 1 kopp hver gang jeg har vært innom Home&Cottage de siste gangene.Og nå har jeg 10 stk:)

Slik ble det:


Hyllen er også fra Home&Cottage.Den har jeg fått i gave av svigermor,som titt og ofte dukker opp med godbiter til meg.
Knekkebrød-skiltet var gave fra min kusine Jannicke.Den er fra Kremmerhuset:)

2 kommentarer:

  1. Så flott koppehylle du fikk.
    Synes koppene er kjempefine, de med hjerte står på min ønskeliste til jul. :)

    SvarSlett
  2. Så stilig det ble å henge de opp slik, har mange slike kopper selv så kanskje jeg skal prøve meg på ideen din :) Fortsatt fin og givende blogg!! :)

    SvarSlett