onsdag 29. august 2012

TTT -Ting Tar Tid!

Ja,ting tar tid!Også å klargjøre hus for salg:S
Men NÅ er vi veldig nærme, for å legge huset ut for salg:D

Dagen i går var litt stress, og litt nervepirrende.Vi skulle først til banken for å underskrive huskjøp.(Det vil si ,at vi tar på oss litt mer gjeld...skummelt!)
For deretter å haste hjem til takstmannens besøk..Han sa huset var i bra stand,men måtte påpeke et par ting.Ja,sånn er det!Man blir jo litt stresset av sånt:S
Så rett etter at takstmannen gikk,kom fotografen.Jeg stresset rundt med støvsugeren for å fjerne takstmannens 'spor'.Hehehe...Var livredd for å få med litt støv på bildene.
Noen som kjenner seg igjen,kanskje?Støv på hjernen rett før fotografering og visning..Jeg oppførte meg som en gal kvinne,for INGEN måtte røre alt jeg hadde dandert så "perfekt"!Dere skulle sett meg!Fniiiiis...

Nå puster jeg lettet ut,for at gårsdagen er over! :)
Så er det bare å håpe at bildene blir bra i annonsen!Og at taksten går vår vei!Selge må vi uansett!Vi har jo et annet som venter på oss den 14 september:)

Wish me good luck!!!!:D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar